Üzleti és IT stratégiakészítés
A vállalati informatikai tudást, folyamatokat és eszközöket az üzleti sikerek motorjává alakítjuk. Biztosítjuk az üzlet és az informatika harmonikus együttműködését, egyértelműen határozzuk meg az üzleti sikerhez szükséges IT kontribúciót. A stratégiakészítés teljes folyamatát végigkísérjük, a fejlesztési célok megvalósításában is segítünk. A stratégia tervezés mellett hangsúlyt fektetünk az operatív tervezésre és megvalósításra, tekintettel a szervezet dolgozóira, folyamataira és rendszereire. Felderítünk és elemzünk minden jelentős problémát és megoldást adunk ezekre.
Miért a Stratis?
Két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az üzleti és informatikai stratégia készítésben és megvalósításban. Számos ügyfelünk van a telekommunikációs, a banki, biztosítási és államigazgatási szektorban egyaránt.
Digitális transzformáció
A Stratis proaktív partner a digitális üzleti transzformációs programok végrehajtásában. E program első lépése a vállalat külső és belső környezetének elemzésére épülő, előremutató digitális stratégia készítése, mely az adaptív, forradalmi technológiákra alapozva alakítja újra a vállalat értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatait, gyakorlatát, megközelítését. Ezzel hozzájárulunk az üzleti és IT funkciók rugalmasságának és az agilitás fejlesztéséhez, a szervezeti működés hatékonyabbá tételéhez.
Miért Stratis?
Mi a Stratisnál jól ismerjük a digitális átalakulás hajtóerőit, tapasztalt a telekommunikáció, a felhő szolgáltatások, az információmenedzsment és a közösségi média belső működésében egyaránt. Erre a tudásra alapozva képes egy vállalat új digitális üzleti stratégiáját kialakítani.
BPR
A Stratis folyamat alapú működésfejlesztési szolgáltatásával hatékony, ésszerűen automatizált, az informatikai technológiai lehetőségeket legjobban kihasználó üzleti folyamatok megteremtésével hozzájárul az üzleti célokhoz hangolt működés eléréséhez.
Adott szituációra optimalizált folyamatkezelési módszertant (szintezettség, modellezés, dokumentáció) és támogató informatikai megoldást kínálunk. Tanácsadóink az iparág specifikus nemzetközi legjobb gyakorlatokat és referencia működési modelleket építik be a folyamatokba, az új, vagy módosult folyamatokat a gyakorlatba átültetik.
Miért a Stratis?
Széleskörű iparág-, és szakterület specifikus tapasztalattal és referenciákkal rendelkezünk. A Stratisnál a stratégiaalkotástól a rendszerfejlesztés teljes vertikumában dolgozunk, melyhez kiterjedt módszertani tudás (pl. BPMN, EPC) és vonatkozó szoftvereszközök ismerete (pl. ARIS, Mega, Enterprise Architect) társul. Partnereink számára valódi értéket szállítunk
Customer experience
Az ügyfél korszakát éljük. Az a vállalat sikeres, aki a legjobb ügyfélélményt nyújtja és a legbensőségesebb ügyfélkapcsolatokat tudja kialakítani. Ehhez hatékony marketingeszközökre és nagyon részletes, mély ügyfélmegismerésre van szükség, melyet piaci és ügyféladatok elemzésére alapozunk. Az ügyfél életciklushoz igazodva alakítjuk ki a marketing, az értékesítési és ügyfélszolgálati folyamatokat, termékeket és szolgáltatásokat.
A Customer Experience stratégia kialakítása és mérése kötelező eleme a vállalati ügyfél kiszolgálásnak. A folyamatok kialakítását az üzleti igényekkel összevetve a kitűzött célok elérése hatékonyabb lesz. Ebben segít a customer experience felmérése, követése és elemzése, melyhez piacvezető termékek bevezetését kínáljuk.
Nagy tömegű valós felhasználói aktivitás felhasználásával felmérjük a folyamatokat és beazonosítjuk a hibákat, fejlesztendő területeket. Kiemelt üzleti mutatók alapján mérjük az ügyfél elégedettséget, illetve az ügyfél folyamatokat és tevékenységeket, melyeket a vállalat céljait támogatva osztályozunk, ezáltal hozzájárulunk az ügyfélmenedzsment fejlesztéséhez.
Miért a Stratis?
Többéves ügyfélszolgálati, ügyfélkapcsolatmenedzsment folyamat- és rendszerkiépítési, valamint sokéves, széleskörű folyamatszervezési, scrum és agilis projektvezetési tapasztalattal rendelkezünk. A piaci- és ügyféladatok gyűjtésében, elemzésében és értékelésében egyaránt jártasak vagyunk, munkáink során piacvezető termékeket alkalmazunk a customer experience mérésére. Ezekre alapozva tudunk új generációs szolgáltatásmenedzsment és ügyfél „intimacy” folyamatokat kialakítani. Kiterjedt beszállítói kapcsolatrendszert építettünk ki, melynek köszönhetően ügyfeleink számára teljeskörű megoldásokat nyújtunk.