A.N.I.T.A.
Akár napi 50000 szöveges dokumentum feldolgozása automatikusan!
Mi az A.N.I.T.A.?
A.N.I.T.A. (Artificial Neural-Intelligence Text Analyzer) a Stratis saját fejlesztésű integrált mesterséges intelligencia megoldása, mely egy vállalati adminisztratív munkatárs dokumentum alapú feladatainak megkönnyítésére, részleges vagy teljes automatizálására alkalmas. A.N.I.T.A. alkalmazásával a vállalati erőforrások átcsoportosíthatóak kreatívabb feladatokra, és az addig betanításra fordított idő A.N.I.T.A. továbbfejlesztésére használható.
Előnyök

Kevesebb adminisztrációs teher
A.N.I.T.A. felismeri a dokumentumok témáját, kulcsszavait és kiemeli a lényeges információkat az adminisztratív munkatársak számára, megkönnyítve ezzel a munkájukat.

Gyorsabb válaszidő, jobb SLA
A.N.I.T.A. a gépi tanulásnak és a hardveres gyorsításnak köszönhetően a másodperc törtrésze alatt képes feldolgozni egy-egy bejövő dokumentumot, ezzel meggyorsítva az ügyfelek kiszolgálását.

Egyszerű betanítás
A kezdeti betanítást követően A.N.I.T.A. képes az emberi visszajelzések alapján a még pontosabb, még részletesebb dokumentum feldolgozásra, ezáltal sok idő elteltével is üzemképes és pontos marad.

Automatizálás
A.N.I.T.A. emberi beavatkozás nélkül képes feldolgozni több ezer dokumentumot naponta, az egyszerűbb, repetitív feladatokat pedig automatizáltan elvégzi.

Nyelvfüggetlen
A.N.I.T.A. a világ legtöbb nyelvét képes kezelni, ezáltal akár magyar, akár idegen nyelvű dokumentumokkal is egységesen tud dolgozni.

Nagy teljesítmény
A.N.I.T.A. akár napi többezer dokumentum feldolgozására képes, nincsenek feltorlódott feladatok.
Felhasználási esetek
Ügyfélszolgálati megkeresések automatizálása
Részletek
- A megkeresés témájának és nyelvének beazonosítása
- Személyes adatok és megkeresés specifikus információk kinyerése
- Megkeresések fontosság, SLA szerinti sorba rendezése
- Továbbítás a megfelelő ügyintézőhöz
- Automatikus válaszlevél küldés
Helpdesk, service desk megkeresések automatizálása
Részletek
- Beérkező igények feldolgozása és értelmezése
- Igények fontosság, SLA szerinti sorba rendezése
- Továbbítás a megfelelő ügyintézőhöz
- Automatikus válaszlevél küldés
- Folyamatban lévő igények nyomon követése
Ügyfélelemzés
Részletek
- Ügyfélszolgálati megkeresés hangvételének elemzése*
- Ügyfélkiszolgálás minőségi mérése
- Viselkedéselőrejelzés
- Lemorzsolódás/Vásárlási szándék felismerés
- Perszonalizált cross-sell/up-sell termékajánlás
(Hangalapú megkeresések leiratozása*)
Tudásbázis menedzsment
Részletek
- Szabadszöveges kérdések értelmezése, megválaszolása
- Ügyintézéshez szükséges információk automatikus begyűjtése szakrendszerekből
- Ügyintézéshez szükséges információk automatikus begyűjtése külső forrásból
- Kapcsolódó dokumentumok ajánlása
- Szakkifejezések azonosítása és értelmezése
Intelligens dokumentum menedzsment
Részletek
- Digitalizált dokumentumok tartalomkinyerése (OCR)
- Tartalom alapú kategorizálás, címkézés
- Kulcsszavak kinyerése
- Dokumentumok indexelése, könnyű kereshetőség
- Okos, tartalom alapú keresés
Iratok, kutatási dokumentumok tartalmi elemzése
Részletek
- Rejtett szövegkapcsolatok feltárása
- Személynevek, egyéb entitások automatikus felismerése
- Azonosított entitások közötti kapcsolatok felismerése
- Kapcsolati háló vizualizációja
- Dokumentumok kereshetősége
Főbb funkciók

SZÖVEGKINYERÉS
Képként, vagy egyéb formátumban tárolt dokumentumok szöveggé alakítása

KATEGORIZÁLÁS
Dokumentumok, vagy dokumentumrészletek előre meghatározott kategóriákba rendezése, címkézése a könnyebb átláthatóságért

KULCSSZÓ AZONOSÍTÁS
Releváns kulcsszavak, személynevek, helyek és további entitástípusok automatikus, nagy pontosságú felismerése előre definiált szótár nélkül

OKOS KERESÉS
Tartalom alapú szemantikus keresés és a releváns szövegrészletek kiemelése

NYELVFELISMERÉS
Dokumentum nyelvének felismerése, akár többnyelvű dokumentum esetén is

OKOS KERESÉS
Tartalom alapú szemantikus keresés és a releváns szövegrészletek kiemelése

NYELVFELISMERÉS
Dokumentum nyelvének felismerése, akár többnyelvű dokumentum esetén is
Demo
Az alábbi demóban élőben kipróbálható egy Tudásbázis alapú intelligens keresőmotor, mely a fenti funkciók felhasználásával került kialakításra (kategorizálás, entitáskinyerés, okos keresés).
A Tudásbázist feltöltöttük néhány száz szabadon választott cikkel az alábbi témákban:
- Magyar Olimpiai csapat eredményei a Tokiói Olimpián
- Egészségmegőrzés
- Kresz ismeretek
A Tudásbázis fülön néhány mintakérdést is talál a legördülő menüben, amikkel tesztelheti a rendszert, de saját kérdést is beírhat a keresőmezőbe. A.N.I.T.A még folyamatosan tanul, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kérdésekre nem ad pontos választ.
Mindezen felül a felületre lehetősége van saját dokumentumot is feltölteni (ekkor egy felugró ablakban lehetősége van engedélyt adni számunkra, hogy a feltöltött dokumentumot rendszerünkben tároljuk, azt a demó finomhangolásához a későbbiekben felhasználjuk).
A feltöltött dokumentumait a rendszer megpróbálja besorolni a fenti 3 kategória egyikébe, de lehetősége van új címkét is megadni más témakör esetén.
Kapcsolat
Örömmel vesszük megkeresését, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeken.
Email
info@stratis.hu
Cím
1037 Budapest, Szépvölgyi út 139.
Mi az NLP?
A digitalizáció térnyerésével egyre több és több elektronikus dokumentum keletkezik egy vállalat különböző területein, amelyeket feldolgozva a vállalat értéket teremthet, növelheti saját hatékonyságát, és csökkentheti költségeit.
Ahhoz, hogy a digitális adatból információt állítsunk elő, emberi feldolgozás útján egyre több emberi munkaerő szükséges.
Az NLP (Natural Language Processing, avagy természetes nyelv feldolgozás) egy mesterséges intelligencia és gépi tanulási módszer, mellyel strukturálatlan, szöveges dokumentumokat lehet hatékonyan feldolgozni a másodperc törtrésze alatt. Az NLP megoldások automatikusan tudnak futni akár helyi, akár felhőben tárolt adatokon és vertikálisan skálázhatóak, így a feldolgozási kapacitásnak nincsenek határai.
Emellett emberi beavatkozás nélkül, automatikusan tudnak működni, így hatékonyabb munkavégzést tesznek lehetővé.