• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Stratis

Stratis

  • hu
  • Rólunk
  • Kulcsemberek
  • Szolgáltatások
    • Vezetési tanácsadás
    • IT menedzsment
    • Információ- és adatmenedzsment
    • Komplex, üzletileg kritikus projektek szakmai menedzsmentje
  • Adatvezérelt megoldások
    • Ipari megoldások
    • A.N.I.T.A.
    • Anomália felderítés
  • Referenciák
  • Karrier
    • Pozíciók
    • Kiválasztási folyamat
  • Blog
  • Kapcsolat

A.N.I.T.A.

Akár napi 50000 szöveges dokumentum feldolgozása automatikusan! 

Ügyfélelemzés

részletek

Ügyfélszolgálati megkeresések automatizálása

Részletek

Helpdesk, service desk megkeresések automatizálása

Részletek

Intelligens dokumentum menedzsment

Részletek

Tudásbázis menedzsment

Részletek

Iratok, kutatási dokumentumok tartalmi elemzése

Részletek

Mi az A.N.I.T.A.?

A.N.I.T.A. (Artificial Neural-Intelligence Text Analyzer) a Stratis saját fejlesztésű integrált mesterséges intelligencia megoldása, mely egy vállalati adminisztratív munkatárs dokumentum alapú feladatainak megkönnyítésére, részleges vagy teljes automatizálására alkalmas. A.N.I.T.A. alkalmazásával a vállalati erőforrások átcsoportosíthatóak kreatívabb feladatokra, és az addig betanításra fordított idő A.N.I.T.A. továbbfejlesztésére használható. 

Előnyök

Kevesebb adminisztrációs teher

A.N.I.T.A. felismeri a dokumentumok témáját, kulcsszavait és kiemeli a lényeges információkat az adminisztratív munkatársak számára, megkönnyítve ezzel a munkájukat.

Gyorsabb válaszidő, jobb SLA 

A.N.I.T.A. a gépi tanulásnak és a hardveres gyorsításnak köszönhetően a másodperc törtrésze alatt képes feldolgozni egy-egy bejövő dokumentumot, ezzel meggyorsítva az ügyfelek kiszolgálását. 

Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

Egyszerű betanítás

A kezdeti betanítást követően A.N.I.T.A. képes az emberi visszajelzések alapján a még pontosabb, még részletesebb dokumentum feldolgozásra, ezáltal sok idő elteltével is üzemképes és pontos marad. 

Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

Automatizálás

A.N.I.T.A. emberi beavatkozás nélkül képes feldolgozni több ezer dokumentumot naponta, az egyszerűbb, repetitív feladatokat pedig automatizáltan elvégzi. 

Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

Nyelvfüggetlen

A.N.I.T.A. a világ legtöbb nyelvét képes kezelni, ezáltal akár magyar, akár idegen nyelvű dokumentumokkal is egységesen tud dolgozni. 

Nagy teljesítmény

A.N.I.T.A. akár napi többezer dokumentum feldolgozására képes, nincsenek feltorlódott feladatok. 

Érdekel

Felhasználási esetek

w
Ügyfélszolgálati megkeresések automatizálása
Részletek
  • A megkeresés témájának és nyelvének beazonosítása  
  • Személyes adatok és megkeresés specifikus információk kinyerése  
  • Megkeresések fontosság, SLA szerinti sorba rendezése 
  • Továbbítás a megfelelő ügyintézőhöz 
  • Automatikus válaszlevél küldés 

Helpdesk, service desk megkeresések automatizálása
Részletek
  • Beérkező igények feldolgozása és értelmezése  
  • Igények fontosság, SLA szerinti sorba rendezése 
  • Továbbítás a megfelelő ügyintézőhöz 
  • Automatikus válaszlevél küldés 
  • Folyamatban lévő igények nyomon követése 

Ügyfélelemzés
Részletek
  • Ügyfélszolgálati megkeresés hangvételének elemzése* 
  • Ügyfélkiszolgálás minőségi mérése  
  • Viselkedéselőrejelzés 
  • Lemorzsolódás/Vásárlási szándék felismerés  
  • Perszonalizált cross-sell/up-sell termékajánlás  

(Hangalapú megkeresések leiratozása*) 


Tudásbázis menedzsment
Részletek
  • Szabadszöveges kérdések értelmezése, megválaszolása  
  • Ügyintézéshez szükséges információk automatikus begyűjtése szakrendszerekből 
  • Ügyintézéshez szükséges információk automatikus begyűjtése külső forrásból 
  • Kapcsolódó dokumentumok ajánlása  
  • Szakkifejezések azonosítása és értelmezése 

Intelligens dokumentum menedzsment
Részletek
  • Digitalizált dokumentumok tartalomkinyerése (OCR) 
  • Tartalom alapú kategorizálás, címkézés 
  • Kulcsszavak kinyerése
  • Dokumentumok indexelése, könnyű kereshetőség 
  • Okos, tartalom alapú keresés 

Iratok, kutatási dokumentumok tartalmi elemzése
Részletek
  • Rejtett szövegkapcsolatok feltárása 
  • Személynevek, egyéb entitások automatikus felismerése  
  • Azonosított entitások közötti kapcsolatok felismerése  
  • Kapcsolati háló vizualizációja 
  • Dokumentumok kereshetősége 
    Érdekel

    Főbb funkciók

    SZÖVEGKINYERÉS

    Képként, vagy egyéb formátumban tárolt dokumentumok szöveggé alakítása

    KATEGORIZÁLÁS

    Dokumentumok, vagy dokumentumrészletek előre meghatározott kategóriákba rendezése, címkézése a könnyebb átláthatóságért  

    Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

    KULCSSZÓ AZONOSÍTÁS

    Releváns kulcsszavak, személynevek, helyek és további entitástípusok automatikus, nagy pontosságú felismerése előre definiált szótár nélkül 

    Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

    OKOS KERESÉS

    Tartalom alapú szemantikus keresés és a releváns szövegrészletek kiemelése  

    Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

    NYELVFELISMERÉS

    Dokumentum nyelvének felismerése, akár többnyelvű dokumentum esetén is

    Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

    OKOS KERESÉS

    Tartalom alapú szemantikus keresés és a releváns szövegrészletek kiemelése  

    Miért jó nekünk az IOT? – 2. rész

    NYELVFELISMERÉS

    Dokumentum nyelvének felismerése, akár többnyelvű dokumentum esetén is

    Érdekel

    Demo

    Az alábbi demóban élőben kipróbálható egy Tudásbázis alapú intelligens keresőmotor, mely a fenti funkciók felhasználásával került kialakításra (kategorizálás, entitáskinyerés, okos keresés). 

    A Tudásbázist feltöltöttük néhány száz szabadon választott cikkel az alábbi témákban: 

    • Magyar Olimpiai csapat eredményei a Tokiói Olimpián
    • Egészségmegőrzés 
    • Kresz ismeretek 

    A Tudásbázis fülön néhány mintakérdést is talál a legördülő menüben, amikkel tesztelheti a rendszert, de saját kérdést is beírhat a keresőmezőbe. A.N.I.T.A még folyamatosan tanul, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kérdésekre nem ad pontos választ.

    Mindezen felül a felületre lehetősége van saját dokumentumot is feltölteni (ekkor egy felugró ablakban lehetősége van engedélyt adni számunkra, hogy a feltöltött dokumentumot rendszerünkben tároljuk, azt a demó finomhangolásához a későbbiekben felhasználjuk). 

    A feltöltött dokumentumait a rendszer megpróbálja besorolni a fenti 3 kategória egyikébe, de lehetősége van új címkét is megadni más témakör esetén.

    Kapcsolat

    Örömmel vesszük megkeresését, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeken.

    Email
    info@stratis.hu

    Cím
    1037 Budapest, Szépvölgyi út 139.

    15 + 3 =

    Mi az NLP? 

    A digitalizáció térnyerésével egyre több és több elektronikus dokumentum keletkezik egy vállalat különböző területein, amelyeket feldolgozva a vállalat értéket teremthet, növelheti saját hatékonyságát, és csökkentheti költségeit. 

    Ahhoz, hogy a digitális adatból információt állítsunk elő, emberi feldolgozás útján egyre több emberi munkaerő szükséges.

    Az NLP (Natural Language Processing, avagy természetes nyelv feldolgozás) egy mesterséges intelligencia és gépi tanulási módszer, mellyel strukturálatlan, szöveges dokumentumokat lehet hatékonyan feldolgozni a másodperc törtrésze alatt. Az NLP megoldások automatikusan tudnak futni akár helyi, akár felhőben tárolt adatokon és vertikálisan skálázhatóak, így a feldolgozási kapacitásnak nincsenek határai.  

    Emellett emberi beavatkozás nélkül, automatikusan tudnak működni, így hatékonyabb munkavégzést tesznek lehetővé. 

    Kapcsolat

    Rólunk

    • Cégismertető
    • Kulcsemberek
    • Adatvédelmi tájékoztató

    Szolgáltatások

    • IT menedzsment
    • Információ és adatmenedzsment
    • Komplex, üzletileg kritikus projektek szakmai menedzsmentje
    • Vezetési tanácsadás

    Iparág / Referenciák

    • Bankok
    • Biztosítók
    • Egészségügy
    • Közigazgatás
    • Távközlés

    Karrier

    • Pályakezdők, frissdiplomások
    • Tapasztalt szakemberek
    • Kiválasztási folyamat

    Közbeszerzés

    • Közbeszerzési projektek
    Széchenyi Terv 2020

    Stratis Vezetői és Informatikai Tanácsadó Kft. - Minden jog fenntartva.
    1037 Budapest, Szépvölgyi út 139. Tel: +36-1-454-1900 Fax: +36-1-454-1901 Email: info@stratis.hu

    We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
    Cookie settingsACCEPT
    Manage consent

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT