Rugalmasabban, hatékonyabban, hosszú távon gazdaságosabban. Ezek a kulcsszavak határozták meg leginkább a vállalatok működési stratégiáját az elmúlt években. Az utóbbi hónapok történései miatt pedig még inkább a költségcsökkentés és az optimális termelékenység fenntartása került előtérbe. De nem csak a növekvő energiaárak motiválják a nagyvállalatokat arra, hogy a digitális transzformáció útjára lépjenek, hanem a folyamatosan változó ügyféligények, piaci környezet és egyre több új technológia megjelenése is. Ahhoz pedig, hogy a nagyvállalatok versenyképesek tudjanak maradni, rugalmasan alkalmazkodniuk kell ezekhez a változó igényekhez. Újra kell gondolniuk üzleti modelljeiket, szolgáltatásaikat, termékeiket és a mögöttük álló technológiát is. A digitális transzformáció számukra tehát megkerülhetetlenné válik.
De hogyan lehet a leghatékonyabban integrálni a digitális technológiát az üzleti élet minden területére? Milyen szerepe van ebben az átalakulásban a mesterséges intelligenciának és az adatoknak? Hogyan mérhető a digitális transzformáció sikere?
Ha kíváncsi vagy a válaszokra, hallgasd meg a Trend FM legújabb interjúját Gáspár Sándorral, a Stratis mesterséges intelligencia kompetenciaközpont vezetőjével! Kattints a lejátszás gombra és tudj meg mindent a témáról!