Big Data ügyféltapasztalatok a Stratis közreműködésével

2015-05-08
Cégünk alig fél évvel ezelőtt jelentette be, hogy a nagy adatmennyiségből ténylegesen hasznosítható információkinyerésre törekvő Big Data megközelítés új piaci szereplőjeként számíthatnak rá partnerei. Most egy nagy érdeklődés mellett lezajlott üzleti reggelin számolhattunk be az ügyféltapasztalatokról, konkrét, kézzel fogható megoldásokról.

 

A 2015. május 7-én, a Kogart-házban megrendezett üzleti reggelink középpontjában megoldásszállító, fejlesztési üzletágunk olyan megoldásai álltak, melyek fő küldetése képessé tenni ügyfeleinket a szervezetben rendelkezésre álló adatokból üzleti érték teremtésére.

Az első releváns példát Lukács-Szalkay Petra, az MKB adatvagyon-gazdálkodási igazgatója mutatta be, aki elmondta, hogy a cég működése eredményesebb és gyorsabb lehet,  és az erőforrások hatékonyabban használhatóak, ha kialakul az mechanizmus, amely segítségével az üzleti felhasználók akár önkiszolgáló módon is képessé válnak az adattengerből üzleti információkat kinyerni

A másik bemutatott megoldás ugyancsak a Stratis segítségével készült. Az intelligens keresőmotor alkalmazás mögött a HP Autonomy IDOL rendszere fut, ezt használták abban a nagyívű projekt esetében is, amelyet Dr. Lovas Róbert, az MTA SZTAKI európai uniós projektigazgatója ismertetett. A megoldás végleges formájában egy tavaly indult, négyévesre tervezett projekt eredménye lesz, amely az egyre elterjedtebb precíziós mezőgazdaság eljárásait támogatja.

Az üzleti rendezvény harmadik részében a Stratis egy saját fejlesztését mutatta be a Magyar Telekom szekértőjével közösen, így a jelenlévők újfent gyakorlati alkalmazási lehetőségekkel ismerkedhettek meg. A megoldás a beszállító (vendor) menedzsment magasabb szintre emelését támogatja, amikor a szállítókkal való együttműködés számos dimenzióját tudjuk figyelembe venni és értékelni a velük kapcsolatos döntések meghozatalához. A Magyar Telekom minőségügyi és vendor szakértője, Kenesei Tibor kiemelte, hogy a nagyvállalatok életében mekkora jelentőséggel bírnak a szállítói kapcsolatok, milyen erős lehet a stratégiai / taktikai szállítók egyes szolgáltatásaira való támaszkodás. Mivel a szerződésekben rögzített minőségi elvárások ellenőrzése, nyilvántartása, kezelése óriási feladat, ezért elengedhetetlenül szükséges a megfelelő vendor menedzsment eljárások bevezetése.

Eseményünket kötetlen beszélgetéssel zártuk.